Gudden Gaming
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Spillåret 2009!

3 posters

Go down

Kva er favorittspelet ditt i år?

Spillåret 2009! Vote_lcap60%Spillåret 2009! Vote_rcap 60% 
[ 3 ]
Spillåret 2009! Vote_lcap0%Spillåret 2009! Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Spillåret 2009! Vote_lcap20%Spillåret 2009! Vote_rcap 20% 
[ 1 ]
Spillåret 2009! Vote_lcap0%Spillåret 2009! Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Spillåret 2009! Vote_lcap0%Spillåret 2009! Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Spillåret 2009! Vote_lcap20%Spillåret 2009! Vote_rcap 20% 
[ 1 ]
Spillåret 2009! Vote_lcap0%Spillåret 2009! Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Spillåret 2009! Vote_lcap0%Spillåret 2009! Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Spillåret 2009! Vote_lcap0%Spillåret 2009! Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Spillåret 2009! Vote_lcap0%Spillåret 2009! Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Antall stemmer : 5
 
 
Poll closed

Spillåret 2009! Empty Spillåret 2009!

Poste  Bunad Man Nov 30, 2009 8:08 pm

Overskrifta og voten seier sitt - men for de med visse injeksjoner downs kan eg klargjer min agenda med denne diskusjonen litt.

Kort sagt: Kva er årets beste spel? Eventuelt keffor? Kva har vært den mest skuffande affæren? Kva skulle du ønskt kom før det gjorde? Kva overraska det? SOBA HEIM!

PS: Pollen takla bare 10 oppføringer(wtf), så det er muligens nogen favoritter her dokke mangler. Eg håper at alternativa som er lista her likevel representerer folks preferanser. Av opplagte grunner har eg utelatt titler som f.eks Left 4 Dead 2, Shadow Complex, New Super Mario Bros Wii osv.

Sjøl har eg (midlertidig - dere kan sletta votes viss dere ombestemmer dere) en knapp på MW2, det er dog i tråd med å vær det desidert mest etterlengta for min del. Nå har eg ennå ikkje testa hverken UC2, Borderlands, eller Assassins Creed II, så dette kan forandre seg.

Av overraskelser vil eg spesielt trekke frem Prototype(takk til rangfitta for kontinuerlig skryt og vekking av interesse), som eg gudda maks på, og som på de fleste måter var sin sjelebroder inFamous overlegen. Arkham Asylum var også maks, eg dreit litt i det under heile utviklinga(pga meget sunn skepsis til lisensspel), men blei ganske interessert når eg såg reviews begynte å hagla inn + så demoen. Fun Fact: I Leveldesign-faget eg har hatt i år på NITH har de trukket frem Arkham Asylum som et kremeksempel på kva som er prima leveldesign. Såvidt eg har fått med meg er det få av dykk som har testa det, kan ta det med heim til juletider i tilfelle det vil prøves. Anbefales mjurvarmt!

Ellers var kanskje Killzone 2 en viss skuffelse, eg skal være den første til å innrømma at eg slengte meg på hypen. For all del, det var bra - men ikkje ZOMGWTFTIHSITSTEHGRAETZITEVARR . Blei aldri heilt hekta på onlinedelen, og etter en gjennomspilling var eg egentlig fornøyd.

Igjen, bare 10 var mulig - og det er nok mange andre som fortjener listeplass. Det seier litt om nivået i år som i fjor - fittemye godspel mao. Nominer gjerne andre!
Bunad
Bunad
Admin

Antall Innlegg : 254
Join date : 26.11.2009

https://spelings.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Spillåret 2009! Empty Vart UC2 på meg

Poste  Subsonic Rogge Man Nov 30, 2009 8:41 pm

Sinnsjukt kul single player opplevelse, alltid bra action, jævla kul story, og ellers en laber grafikk Razz (ikkje alle spæl eg klare å daua i pga. eg ser på grafikken framfor å fylla med).
deifnitivt ei skamm å eiga en ps3 uden å ha spælt UC2. Ikkje testa MP delen av det (udenom betaen) som eg ikkje synnst så møje om, og kjem nokk ikkje te å bry meg om i framtidå heller.
Det er jo fordi at MW2 er ude som gjorde mitt valg øve 2009 vanskele....

MW2 er jo og en sterk som faen kandidat, men sikkert nokk av folk så stemme på det Razz

Ellers et par spæl som er verdt å merka seg i årets løp er Borderlands, og Prototype, Killzone2 samt en del bra PSN spæl

Så er og spælå som eg kjem te å lø til julå: Dragon Age, og Demon's Souls, som antakelig sko våre krysst av som mitt GOTY.... et dyrt MEN kult år Shocked
Subsonic Rogge
Subsonic Rogge

Antall Innlegg : 41
Join date : 26.11.2009
Age : 29

Til Toppen Go down

Spillåret 2009! Empty Re: Spillåret 2009!

Poste  Bunad Man Nov 30, 2009 8:48 pm

Subsonic Rogge skrev:
deifnitivt ei skamm å eiga en ps3 uden å ha spælt UC2.

Må runda eneren først!!!! Har forøvrig testa MP beta - likte det jævlig godt, men føle ikkje det gir nok inntrykk om kva spelet egentlig går i.

Subsonic Rogge skrev:et dyrt MEN kult år Shocked

Word! Det er gyldne tider for gamere, kanskje meir enn nogensinne. Godtitlene kjem som perler på snor. Spesielt fra og med 2007 har det vært gogudd, og mye tyde på at også neste år kan bli sweet.

Her er en interessant link om akkurat dette temaet - merk at denne er fra 2008 dog, så ikkje heilt ajour.
Bunad
Bunad
Admin

Antall Innlegg : 254
Join date : 26.11.2009

https://spelings.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Spillåret 2009! Empty Re: Spillåret 2009!

Poste  Da Evilbrick Tir Des 01, 2009 3:22 am

Ble nokk Borderlands på meg, har bare spilt Killzone 2 fult ut av de andre. mw2 er bara men har ikke gadda og testa singelplayer delen enda.
har fått testa Infamus hos schikk men falt aldrig for å handle det.

litt videre grunn til jeg valgte borrderlands er at det er ca det eneste spillet, jeg har faktsik startet på 2 ganger. Det fikke meg til og ta insatsen til å få meg en platium trophy og levde opp til forventningene jeg hadde til det.

killzone 2 va heftig nor det komm men som bunad sa falt jeg ikke helt for mp delen, spiller det mp fra tid til aen men stort sett har jeg andre spill gåendes isteden.
Da Evilbrick
Da Evilbrick

Antall Innlegg : 96
Join date : 30.11.2009

Til Toppen Go down

Spillåret 2009! Empty Re: Spillåret 2009!

Poste  Bunad Tir Des 01, 2009 3:43 am

Er overbevist om at Borderlands er noge eg blir nødt til å spele snart. Dårlig økonomi rundt release var den primære grunnen til å ikkje handla heim + prioriterte MW2... men alt tyder på at det er et spel eg hadde gudda på! Imponerande med Platinum Trophy forresten, slett ikkje verst.
Bunad
Bunad
Admin

Antall Innlegg : 254
Join date : 26.11.2009

https://spelings.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Spillåret 2009! Empty Re: Spillåret 2009!

Poste  Da Evilbrick Tir Des 01, 2009 5:19 am

Bunad skrev: Imponerande med Platinum Trophy forresten, slett ikkje verst.

var ikke så enormt vanskelig tar bare tid siden første gang du runder det er du rundt lvl 37 og du må bli lvl 50 for og få alle lvl trophys. pluss fikk en god del hjelp av rogge på multiplayer trophys.
Da Evilbrick
Da Evilbrick

Antall Innlegg : 96
Join date : 30.11.2009

Til Toppen Go down

Spillåret 2009! Empty Re: Spillåret 2009!

Poste  Bunad Tir Des 01, 2009 7:18 am

Nå har også du meir trophies enn meg....grr.... må begynne å kjøpe PSN spill i stor stil....
Bunad
Bunad
Admin

Antall Innlegg : 254
Join date : 26.11.2009

https://spelings.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Spillåret 2009! Empty Re: Spillåret 2009!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet