Gudden Gaming
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Nok en poll: Beste PSN-spel?

3 posters

Go down

Beste Psn-tittel?

Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_lcap25%Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_rcap 25% 
[ 1 ]
Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_lcap25%Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_rcap 25% 
[ 1 ]
Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_lcap25%Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_rcap 25% 
[ 1 ]
Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_lcap25%Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_rcap 25% 
[ 1 ]
Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_lcap0%Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_lcap0%Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_lcap0%Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_lcap0%Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_lcap0%Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_lcap0%Nok en poll: Beste PSN-spel? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Antall stemmer : 4
 
 

Nok en poll: Beste PSN-spel? Empty Nok en poll: Beste PSN-spel?

Poste  Bunad Tir Des 01, 2009 7:32 am

Røystein foreslo en poll på dette også, noge eg ønsker velkommen ettersom eg ikkje har så mange selv og vil gjerne ha innsikt i kva som er gunstig og ei. Spel med mange og enkle trophies trekker opp i min liste, da eg må sjå til å ta dokke lausunger igjen.

Har utelatt PS1-spel då det burde kanskje fått en egen poll. Tok utgangspunkt i forskjellige top 10 lister på nettet + anbefalinger fra andre for spela på listen.
Bunad
Bunad
Admin

Antall Innlegg : 254
Join date : 26.11.2009

https://spelings.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Nok en poll: Beste PSN-spel? Empty Re: Nok en poll: Beste PSN-spel?

Poste  Da Evilbrick Tir Des 01, 2009 7:46 am

Trine er ganske bra men har faen ikkje komt meg forbi siste bane enda ireterer vette av meg, burde vell samle alle tinga i de forskjellige banene først. har nesten bare teste ps1 spill selv eller noen som ikke står på denne lista. er litt intresert i og se hva andre folk anbefaler der.
Da Evilbrick
Da Evilbrick

Antall Innlegg : 96
Join date : 30.11.2009

Til Toppen Go down

Nok en poll: Beste PSN-spel? Empty Re: Nok en poll: Beste PSN-spel?

Poste  Subsonic Rogge Tir Des 01, 2009 8:28 am

LOL, må venta te EG avgir stemme Razz

definitivt bionic commando på mange måda, spesiellt soundtrack(måtte lasta ner og gudde ennå, fekk meg inni techno Razz), ellers endele et über 2d spæl mæ jævla kul grafikk, vanskele som faen når du velle det(til og med små vanskele på easy te tider), skikkele bra "back to the roots" spæl. ikkje minnst minnde meg om det fyssta (?) som kom te c64 for mange herrens år si, som hadde gått heilt i glømmeboka.
ellers mange bra å vella i: gravity crash, rag doll, comet crash, mushroom wars, lemmings, PJM: monsters og eden(snart shooter og) og sikkert et drøss te som eg ikkje kjem på i farten

https://www.youtube.com/watch?v=WpHG3imEB3Q en film av det goa gammla bionic commando.

enig i den at ps1 spæl ikkje he noge å gjer her siden det er sjølvsagt at det er FFVII som er best, og ikkje den forbannade disney skiten dei får tak i om dagane
Subsonic Rogge
Subsonic Rogge

Antall Innlegg : 41
Join date : 26.11.2009
Age : 29

Til Toppen Go down

Nok en poll: Beste PSN-spel? Empty Re: Nok en poll: Beste PSN-spel?

Poste  Bunad Tir Des 01, 2009 8:36 am

Subsonic Rogge skrev:LOL, må venta te EG avgir stemme Razz
enig i den at ps1 spæl ikkje he noge å gjer her siden det er sjølvsagt at det er FFVII som er best, og ikkje den forbannade disney skiten dei får tak i om dagane

Word! En sann klassiker alle bør har spelt gjennom i løpet av livet. Ellers er MGS1 jævlig kult, anbefales. Setter du opp en US konto kan du også få Dino Crisis, det er imba(med unntak av undervannsområdet - dritgørr og treigt som fæs), Silent Hill 1(ofte kreditert som historiens skumleste spel), Suikoden(dritbra Japansk RPG med et utrolig stort karaktergalleri), og Oddworld(sær vri på Another World/Flashback/gammel Prince Of Persia). Håper Vagrant Story også kjem til US eller EU, har aldri fått prøvd det, men skal være et av Square's beste spill som aldri fikk den oppmerksomheten det fortjente.

Når eg såg HER blei eg ganske snøden mtp kor mange fleire ps1 titler Japan får ifht Europa.
Bunad
Bunad
Admin

Antall Innlegg : 254
Join date : 26.11.2009

https://spelings.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Nok en poll: Beste PSN-spel? Empty Re: Nok en poll: Beste PSN-spel?

Poste  Subsonic Rogge Tir Des 01, 2009 11:06 am

off ja, sitt den listå der før, håpte det sko komma seg etter SCEE fekk ny sjef eller kæ dæ va, men virke som om han og har tapt allerede.
er jo så jævla utruligt og, siden alt blir skyldt på lokalisering eller at utgiverane ikkje gjer dei te eu, men IMO jævligt med penga i det, iallfalll om du eige PSP, billige spel med "god" grafikk.
men huske ikkje kor, men nogen så savna ELLER snakka om Vagrant Story, så håpa det ikkje er langt unna eu butikken, men fysst må vell disney klemma ut alt skiten deiras fysst.
ser og for meg at enten denne eller neste torsdag kjem FF VIII te okke Very Happy , ialflall en dude på EU bloggen så snakka om det. så håpa 9'ern og kjem, kjenne at det er gg spel men slide med å spæla det på ps3.
Subsonic Rogge
Subsonic Rogge

Antall Innlegg : 41
Join date : 26.11.2009
Age : 29

Til Toppen Go down

Nok en poll: Beste PSN-spel? Empty Re: Nok en poll: Beste PSN-spel?

Poste  Bunad Tir Des 01, 2009 11:42 am

HD remakes av samtlige FF-spill burde vært obligatorisk! Men forstår viss det er litt sånn kunstnerisk integritet inni bildet fra Square Enix sin side.
Bunad
Bunad
Admin

Antall Innlegg : 254
Join date : 26.11.2009

https://spelings.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Nok en poll: Beste PSN-spel? Empty Re: Nok en poll: Beste PSN-spel?

Poste  Bunad Søn Des 20, 2009 2:36 am

Nevnte Vagrant Story i en post lenger oppe, gonyhet på den fronten!

Spillverket

Endelig får eg testa det!
Bunad
Bunad
Admin

Antall Innlegg : 254
Join date : 26.11.2009

https://spelings.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Nok en poll: Beste PSN-spel? Empty Re: Nok en poll: Beste PSN-spel?

Poste  Bunad Man Des 28, 2009 8:53 pm

Fuck, Trine til 75,- kr.... og eg er ikkje i Oslo!!!
Bunad
Bunad
Admin

Antall Innlegg : 254
Join date : 26.11.2009

https://spelings.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Nok en poll: Beste PSN-spel? Empty Re: Nok en poll: Beste PSN-spel?

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet